Poziv za isticanje kandidata iz tehničke kulture za Savjet za razvoj civilnoga društva do 22. 2.

14.02.2013.

Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske poziva registrirane udruge u Republici Hrvatskoj da istaknu kandidate za članove i zamjenike članova petoga saziva Savjeta za razvoj civilnoga društva (u daljnjem tekstu: Savjet), za razdoblje od 2013. do 2016.
Rok za isticanje kandidata: 22. 2. 2013.

Osnovni podaci o Savjetu za razvoj civilnoga društva

Savjet je savjetodavno tijelo Vlade Republike Hrvatske, koje radi na razvoju suradnje Vlade Republike Hrvatske i organizacija civilnoga društva u Republici Hrvatskoj na provođenju Nacionalne strategije stvaranja poticajnog okruženja za razvoj civilnoga društva, na razvoju filantropije, socijalnog kapitala i međusektorske suradnje u Republici Hrvatskoj.

Savjet čine predstavnici nadležnih tijela državne uprave i ureda Vlade Republike Hrvatske, predstavnici udruga i drugih organizacija civilnoga društva i predstavnici civilnoga društva iz reda zaklada, sindikata i udruga poslodavaca. Svaki član Savjeta ima svoga zamjenika. Članovi Savjeta imenuju se na tri godine.
Članovi Savjeta ne primaju naknadu za rad u Savjetu.
Članovima Savjeta koji žive izvan Zagreba, Ured za udruge nadoknadit će troškove prijevoza u visini troškova putovanja autobusom, vlakom ili zrakoplovom (u ekonomskoj klasi).
Sjednice Savjeta se održavaju po potrebi, a najmanje jednom u tri mjeseca.

Kriteriji za isticanje kandidata

Kriteriji za isticanje kandidata za člana Savjeta i zamjenika člana iz reda udruga i drugih organizacija civilnoga društva su:

  • da je punoljetni državljanin Republike Hrvatske,
  • da nije dužnosnik političke stranke i
  • da ima minimalno tri godine djelatnog iskustva u području djelovanja udruge ili druge organizacije civilnog društva koje predstavlja.

Udruge i druge organizacije civilnog društva mogu isticati/predlagati kandidate isključivo za područje u kojem djeluju. Svaka udruga, odnosno formalna mreža ili savez udruga može istaknuti samo po jednog kandidata za člana i zamjenika člana Savjeta te na obrascu za isticanje kandidata trebaju biti istaknuti kandidati i za člana i za zamjenika člana. U suprotnom se kandidatura smatra nevažećom.

Podatke o istaknutim kandidatima za člana Savjeta i zamjenika, udruge šalju poštom Uredu za udruge Vlade Republike Hrvatske, a kandidatura treba sadržavati sljedeće:

  • popunjeni obrazac za isticanje kandidata za člana i zamjenika člana Savjeta za razvoj civilnoga društva, dostupan na internetskoj stranici Ureda za udruge Vlade Republike Hrvatske,
  • presliku zadnjeg rješenja o registraciji udruge odnosno druge organizacije civilnog društva (zadnje promjene upisa u odgovarajući registar) ili izvadak iz registra ne stariji od 30 dana,
  • životopise kandidata za člana i zamjenika člana na standardiziranom obrascu, koji će se objaviti na mrežnim stranicama uz imena istaknutih kandidata za glasovanje,
  • pismo / pisma motivacije kandidata za člana i zamjenika člana (kandidat za člana i kandidat za zamjenika člana mogu napisati i potpisati zajedničko motivacijsko pismo ili svako svoje) s opisom načina komunikacije i informiranja svog područja u slučaju da bude izabran za člana odnosno zamjenika člana Savjeta, koji će se objaviti na mrežnim stranicama uz imena istaknutih kandidata za glasovanje,
  • potvrdu o aktivnom djelovanju (profesionalnom i/ili volonterskom) u odgovarajućem području djelovanja udruge ili druge organizacije civilnog društva kontinuirano najmanje tri godine, ovjerenu od odgovorne osobe u udruzi ili drugoj organizaciji civilnog društva.

Rok i način dostave kandidatura

Rok za isticanje kandidata za članove Savjeta i zamjenike je 22. veljače 2013., a popunjeni obrazac za isticanje kandidata, sa svim potrebnim prilozima, dostavlja se isključivo poštom na adresu: Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske, Radnička cesta 80/V, 10000 Zagreb, s napomenom ''ISTICANJE KANDIDATA ZA ČLANOVE SAVJETA''.

Postupak glasovanja za predložene kandidate

Ured za udruge na svojim mrežnim stranicama objavit će sve važeće kandidature sa životopisima i motivacijskim pismima. Nakon toga, pozivaju se udruge da daju svoj glas jednom kandidatu za člana i zamjenika člana istaknutom u području njihova djelovanja. Udruge će glasovati na standardiziranom obrascu za glasovanje, dostupnom na mrežnim stranicama Ureda za udruge, a kojega će Uredu za udruge dostaviti poštom u roku od 15 dana od objave poziva za glasovanje. Udruga može glasovati samo za kandidata i njegovog zamjenika istaknutog u području u kojem udruga djeluje, pri čemu formalne mreže i savezi, kao i udruge, imaju jedan glas.

U roku od osam dana od isteka roka za glasovanje, Povjerenstvo za izbor članova Savjeta utvrđuje broj glasova prispjelih u zadanom roku, prebrojava glasove po područjima i priprema popis kandidata s najvećim brojem glasova po područjima djelovanja udruga te konačne rezultate kandidacijskog i izbornog postupka dostavlja Uredu za udruge Vlade Republike Hrvatske. Ured za udruge potom na svojim internetskim stranicama objavljuje popis kandidata s najvećim brojem glasova koji će biti predloženi Vladi Republike Hrvatske za imenovanje za člana i zamjenika člana Savjeta ispred pojedinog područja te popis ostalih kandidata s brojem dobivenih glasova.

Eventualna pitanja oko kandidacijskog postupka mogu se postaviti elektroničkim putem, na e-adresu: info@uzuvrh.hr.

Dokumenti o radu Savjeta, obrazac za isticanje kandidata i obrazac životopisa kandidata možete preuzeti na ovoj stranici Ureda za udruge.

Napomene o dosadašnjem radu Savjeta

U prošlom sazivu Savjeta, predstavnici tehničke kulture bili su Dragan Milec i Jasna Malus Gorišek.
Savjet se sastaje svakih mjesec - dva u Zagrebu, petkom od 13,30 do 16,00 sati.
Osim redovitog sudjelovanja na sjednicama Savjeta (za što se treba pripremiti), od članova se očekuje informiranje udruga iz tehničke kulture o relevantnim pitanjima koja su se raspravljala na Savjetu, sudjelovanje u radu tijela Savjeta, a ponekad i elektronička komunikacija između sjednica Savjeta (davanje mišljenja…).

vrh stranice