Školsko/klupsko natjecanje 2011.

Školsko/klupsko natjecanje mladih tehničara:
28. veljače (ponedjeljak) do 4. ožujka (petak) 2011.

Osnovne informacije o natjecaju mladih tehničara

Osnovne informacije o 53. natjecanju mladih tehničara možete pronaći ovdje.

Organizatori školskog/klupskog natjecanja

Školsko/klupsko natjecanje organiziraju i provode povjerenstva koja imenuju učiteljska vijeća iz redova učitelja (u obje kategorije), a u P-kategoriji natjecanja mogu organizirati i klupska povjerenstva u klubovima (udrugama tehničke kulture). Ovlaštena osoba školskog/klupskog povjerenstva, dobit će elektroničkim putem od Državnoga povjerenstva zadatke, testove, rješenja, elemente vrednovanja i tablicu za izvještavanje o sudionicima natjecanja i smotre učeničkih radova. Povjerenstva su dužna čuvati svu dokumentaciju s natjecanja (testove, elemente vrednovanja i tablice izvještaja) do završetka državnog natjecanja.

Provedba školskog/klupskog natjecanja

Vrijeme predviđeno za provedbu školskog/klupskog natjecanja je:

  • 30 minuta za pisanu provjeru znanja,
  • 60 minuta za izradu tehničke tvorevine,
  • do 5 minuta za usmeno predstavljanje tehničke tvorevine svakog natjecatelja.

Natjecatelj na natjecanje donosi pribor, alat i materijal. Natjecanje se provodi po sistemu jedan učenik u jednoj klasičnoj školskoj klupi.

Preuzimanje testova, rješenja, zadataka, lista vrednovanja i tablice rezultata

Testovi, zadaci, liste vrednovanja i tablica prikaza rezultata sa školskog/klupskog natjecanja bit će dostupni od 28. veljače 2011. (ponedjeljak) od 9,00 sati.

Predstavnicima županijskih povjerenstva (kontakt osobama) sve navedene materijale za provedbu natjecanja i izvještavanje u H i P-kategoriji poslat će elektroničkom poštom Žarko Bošnjak, tajnik Državnog povjerenstva 53. natjecanja mladih tehničara. Županijski voditelji proslijedit će ih odmah elektroničkom poštom školama (ili izravno učiteljima tehničke kulture), kao i udrugama u kojima znaju da se organiziraju natjecanja.

Udruge i organizatori natjecanja na školskoj/klupskoj razini u P-kategoriji koji nisu učitelji tehničke kulture u školama (pa njihove podatke nemaju predstavnici županijskog povjerenstva) neka se što prije prijave elektroničkim putem kontakt osobi iz svoje županije kako bi na vrijeme dobili sve potrebne materijale za provedbu natjecanja. U prijavi treba navesti sljedeće podatke: naziv i sjedište pravne osobe koja organizira natjecanje, ime, prezime i broj telefona i mobitela predstavnika organizatora (odgovorne osobe) te područje natjecanja.

Osim toga, udruge (klubovi) koje organiziraju natjecanje u P-kategoriji ili škole koje iz bilo kojih razloga ne dobiju sve potrebne materijale za provedbu natjecanja u P-kategoriji od svog županijskog predstavnika, mogu dobiti sve materijale za provedbu natjecanja elektroničkim putem od 28. veljače 2011. od Jasne Malus Gorišek, predstavnice Hrvatske zajednice tehničke kulture u Državnom povjerenstvu 53. natjecanja mladih tehničara (od 9,00 do 14,30 sati). U tom slučaju, organizatori natjecanja trebaju se prethodno prijaviti elektroničkim putem na adresu jasna.malus@hztk i navesti sljedeće podatke: naziv i sjedište pravne osobe koja organizira natjecanje, ime, prezime i broj telefona i mobitela predstavnika organizatora (odgovorne osobe) te područje natjecanja.

Važno:

  • Organizator natjecanja odgovoran je za tajnost zadataka, testova i rješenja do početka natjecanja i za dostavu rezultata s natjecanja.
  • Molimo predstavnike županija i sve organizatore natjecanja da prije samog natjecanja očiste svoj sandučić elektroničke pošte (inbox) kako ne bi imali problem s primanjem opsežnog materijala za provedbu natjecanja.

Popis pribora, materijala i alata za školsko/klupsko natjecanje

Popis pribora, alata i materijala možete pronaći ovdje.

Rješenje zadatka iz robotike i projektiranja robota

Zadatak iz robotike (H-kategorija) dostupan je ovdje, a rješenje zadatka možete pogledati ovdje.
Zadatak iz  projektiranja robota (P-kategorija natjecanja) možete pronaći ovdje, a rješenje zadatka nalazi se ovdje.

Izvještavanje sa školskog/klupskog natjecanja

I. Organizator školskog/klupskog natjecanja izvještaj s natjecanja dostavlja u središte svog županijskog povjerenstva na dva načina:

  1. Tablica rezultata prema redoslijedu ostvarenih ukupnih bodova u Excelu šalje se odmah nakon održanog natjecanja elektroničkom poštom županijskom povjerenstvu (dakle, najkasnije 4. ožujka 2011. do 24,00 sata). Tablica rezultata bit će dostupna ovdje (H-kategorija) i ovdje (P-kategroija i smotra. Tablicu će dobiti svi organizatori natjecanja zajedno s ostalim materijalima za provedbu natjecanja.
  2. Izvještaj treba poslati običnom poštom predstavniku županijskog povjerenstva (ili kako je navedeno u Popisu županijskim povjerenstva) do 7. ožujka 2011. (ponedjeljak). Izvještaj sadrži originalne pismene testove svakog učenika, liste vrednovanja koje popunjavaju ocjenjivačka povjerenstva (u Wordu, dio su svakog zadatka, moraju biti potpisane) i tablicu rezultata (u Excelu – sadrži popis učenika prema redoslijedu uspješnosti).

Važno:
Ako županijska povjerenstva ne dobiju tablicu rezultata elektroničkim putem do 7. ožujka 2011., županijska povjerenstva neće razmatrati zakašnjele izvještaje i neće pozvati te učenike na županijsko natjecanje.

II. Predstavnik županijskog povjerenstva šalje objedinjene brojčane pokazatelje školskog/klupskog natjecanja i smotre u svojoj županiji Državnom povjerenstvu na adresu jasna.malus@hztk.hr do 25. ožujka 2011. (petak). Ukupan broj natjecatelja po područjima natjecanja i sudionika smotre (osnovnoškolci i srednjoškolci) u svakoj županiji treba poslati elektroničkom poštom u Excel tablici koja je dostupna ovdje.

Napomene o bilježenju i dostavi rezultata te čuvanju dokumentacije s natjecanja:

  • Molimo organizatora da sve tražene podatke u tablici rezultata piše velikim i malim slovima, prvo ime pa prezime (sukladno hrvatskom pravopisu), a ne samo velikim tiskanim slovima.
  • Temeljem Pravilima za provedbu 53. natjecanja mladih tehničara, u slučaju jednakog ukupnog broja bodova prednost će imati učenik koji je osvojio više bodova u pismenom testu pa o tome treba voditi računa prilikom popunjavanja tablice rezultata.
  • Organizatori školskih/klupskih natjecanja dužna su čuvati svu dokumentaciju s natjecanja (testove, elemente vrednovanja i tablice izvještaja) do završetka državnog natjecanja. Na zahtjev Državnog povjerenstva, organizatori natjecanja trebaju dostaviti izvornik navedene dokumentacije Državnom povjerenstvu.
  • Popis županijskih povjerenstva nalazi se ovdje.

Odabir učenika za županijsko natjecanje

O broju učenika na županijskom natjecanju odlučuju županijska povjerenstva, odnosno povjerenstvo Grada Zagreba. Povjerenstva će na županijsko natjecanje pozvati samo one učenike za koje mogu osigurati potrebne materijalne, prostorne i druge uvjete. Dakle, nema odredbe o potrebnih ukupno 60% bodova kao uvjet sudjelovanja na županijskom natjecanju, kao što je bilo prošle školske godine!

Kako bi učenici mogli ostvariti pravo sudjelovanja na županijskom natjecanju, na školskom/klupskom natjecanju moraju biti vrednovani u sva tri dijela natjecanja (pisanoj provjeri znanja, izradi tehničke tvorevine te predstavljanju tehničke tvorevine).

Smotra učeničkih radova na školskoj/klupskoj razini

Više o provedbi i izvještavanju sa školske/klupske smotre možete pročitati ovdje.

vrh stranice