Stručni skup pod nazivom „Inovativne metode poučavanja u tehničkoj kulturi“ održan je 16. lipnja 2025. godine u Osijeku, u organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje. Skup je okupio 48 učitelja i učiteljica tehničke kulture iz sedam hrvatskih županija: Osječko-baranjske, Splitsko-dalmatinske, Vukovarsko-srijemske, Požeško-slavonske, Sisačko-moslavačke, Virovitičko-podravske i Brodsko-posavske. Cilj skupa bio je osnažiti nastavnike za primjenu inovativnih metoda poučavanja u tehničkoj kulturi, s naglaskom na suvremene tehnologije i individualizirani pristup učenicima. Skup je otvorio prof. Mario Cvek, viši savjetnik Agencije za odgoj i obrazovanje, koji je ujedno predstavio program rada i ciljeve stručnog usavršavanja. Prvo predavanje održao je prof. Petar Dobrić iz Osnovne škole Julija Klovića u Zagrebu, ujedno predstavnik Hrvatske zajednice tehničke kulture. Tema njegovog izlaganja bila je „Ostvarivanje ishoda tehničke kulture kroz robotiku“, u kojem je prikazao konkretne primjere iz nastavne prakse i mogućnosti primjene robotike u osnovnoškolskom obrazovanju. Nakon pauze, uslijedilo je predavanje i radionica pod nazivom „Ostvarivanje ishoda tehničke kulture kroz automatiku“, koje je vodio Hrvoje Vrhovski, također iz Hrvatske zajednice tehničke kulture. Sudionici su imali priliku aktivno sudjelovati u praktičnim zadacima i upoznati se s različitim komponentama i sustavima automatike koji se mogu koristiti u nastavi. U završnom dijelu skupa, prof. Višnja Cvek iz Osnovne škole Jagode Truhelke u Osijeku održala je predavanje na temu „Individualni i individualizirani rad u nastavi tehničke kulture“ naglasak je bio na razumijevanju i primjeni raznovrsnih pristupa učenicima s ciljem osiguravanja kvalitetnog odgojno-obrazovnog procesa. Kroz teorijski i praktični prikaz, sudionicima su pojašnjene razlike između individualnog rada i individualiziranog rada. Skup je zaključen evaluacijom i završnim obraćanjem prof. Maria Cveka. Evaluacijski podaci prikupljeni od sudionika pokazuju iznimno visoko zadovoljstvo organizacijom, sadržajem i kvalitetom predavanja. Gotovo svi sudionici ocijenili su sadržaj skupa kao „izvrstan“, a predavanja i radionice kao vrlo korisne i primjenjive u svakodnevnoj nastavi. Posebno su istaknute radionice iz robotike i automatike, koje su organizirane u suradnji s Hrvatskom zajednicom tehničke kulture, kao izuzetno vrijedne i inspirativne. Sudionici su kao najveće vrijednosti skupa naveli razmjenu ideja, praktične primjere, inovativne pristupe i poticajnu atmosferu. Većina ih je izrazila želju za sudjelovanjem na sličnim skupovima u budućnosti.